Wednesday, August 15, 2012

Semangat Beraya...

As Salam

entry : berhati2 di jalan raya...

Okies...disebabkn lusa aku , hata & my Qaisara akan berangkat pulang ke Perak...so 2day kami kene kemas sikit umah my MIL...ubah sofa ke sini ke sana..ubah meja bulat ke hulu...meja ke hilir...we took around 1 hour to settlekan...tu pon ade lg stage 2 plk..mlm nie aku plan dgn hata nk settlekan tmpt anak2 buah hata main xbox plk..huhu..yg lain kami serahkan pd my SIL yg akan smp on friday..huhu

Semangat je aku & hata mengemas...beg baju my Qaisara dh 50% packing...baju aku & hata blom lg siap..mcmkn bz bebeno aye nie..insyaAllah esok aku akan start packing goodies bag...this year aku pakai paper bag org kawin je..huhu

esok jgk akan gi service kete...aku pesan pd hata utk siap2 isi minyak & check segala bagai sbb xmo pisang berbuah 2 kali mcm yg lps2..haha

Duit raya blom settle lg sbb aku mnunggu sampul dr monavie...eheh..mlm nie kot aku nk amik..



hrp2 semua yg kami rancang berjalan dgn lancar..x sabo nk bako lemang & nasi impit..huhu



end

0 comments: