Tuesday, August 14, 2012

Tudung 2 & 3 layer Chiffon...

As Salam

entry : tudung raya...

This yer aku tetibe teringin nk menggayakan tudung chiffon 2 / 3 layer...jenuh la aku & hata berjalan mncari yg minat dihati...huhu

Alhamdulillah yg 2 layer aku dh jumpe dr awal puasa lg..just yg 3 layer jer mcm susah sikit aku nk cari design yg sesuai & harga yg berpatutan..huhu

Alhamdulillah mlm td dh dpt tudung chiffon 3 layer...cukup la sudah pencarian tudung utk raya tahun nie..Alhamdulillah sbb hata kasih pitih awal2 lg utk aku manfaatkan..huhu

Actually b4 puasa lg hata dh bg peruntukan utk aku guna buat persiapan raya tahun nie...so he said "use it wisely"...huhu..ok bos...aku jarang bwk cash money..sokmo swipe sajo...tp kadang2 aku rase mcm org pandang semacam plk bile aku pegang barang2 kat kaunter bayaran sambil tunjuk my debit card...tp bkn kuar dr poket hata...

Aku risau jgk kalo2 org pk.."apesal bini die yg kuar duit??knp x die?"...rase kesian plk pd hata...pdhal yg aku swipe2 tu duit dr hata jgk...bezanyer cume die kasik aku handle that money supaya dpt settlekan semua...itu jer...I'm not queen control yer kawan2...tp itu ikhlas dr hata...
Hata dh bg sedebuk & aku kuarkan sikit2...huhu..

Syukur sgt sbb rezeki kami masih ada walaupon x semewah mana...who said keje sendiri x bleh nk sara anak bini kan???huhu..Alhamdulillah sbb dlm bln pose nie byk job printing & design hata..

Aku jgk dpt duit raya from my BIG bos...Alhamdulillah sgt2..dpt la cover ape2 yg patut..huhu



end

0 comments: