Thursday, March 14, 2013

Mom & Baby Expo - KLCC 1-3 Mac 2013

As Salam

entry : borong habis...

Jumaat 2 minggu lps aku telah berjaya memborong 5 tin susu & 1 kotak 1.3kg..
Mane la x gile aku membeli...sebabnya se tin RM40.45 (standard rm47-49) jer...++ yg 1.3kg tu RM59.00 (standard rm64-66) jer..pulak tu aku gi sorang..sbb hari jumaat kan??gegurl mesti la rehat lame than boboi..kiki

Lps settle keje kat LHDN, terus aku cabut ke KLCC...x bwk plk beg extra(sbb x tau FRISO join)...dlm KLCC tu aku sesat 3 kali pusing mencari hall 2..rupe2nya terceruk siket...eheh

Disebabkan kederat nk memborong lebih tu limited so mmg aku x dpt bli byk...kalo ade extra bag mmg aku borong 10 tin kot..eheh..

Kalo dh namanya EXPO..harus la byk FREE GIFT nye kan?eheh
Disebabkan aku beli borong..borong ker?
Lps borong dpt FREE GIFT t'shirt kain ala2 jersi bola 2 helai...1 utk aku & 1 lg utk my lovely Qaisara..gambo depan gambo muka aku dgn earfon bergantungan..(maklumla..jln sensorng nie kene layan blues siket..kiki)..Tgh tggu baju siap ditepek dgn muke sendiri, dieorg offer plk urk masuk contest FRISO...kat FB..then dpt lg FREE GIFT set bocong air berstraw, tupperware + set sudu & garpu utk baby..eheh...

Lama jgk nk tggu..sementara menunggu tu aku pun round la keliling expo tu kejab..gi plk booth librease..bli 2 pack (RM16)..dpt la beg biru corak butterfly tu..then gi plk bli education toy KAYU utk my Qaisara...haha

Kat situ korang bleh bayangkan x? betapa penuhnya tangan aku ++ beg yg digendong lg...
Berkerah keringat aku time berjalan ke LRT...smp je lrt Alhamdulillah ade tmpt duduk..then dr LRT ke tmpt keje mmg aku nekad amik cab..jauh dowh nk jalan...mau pengsan aku kalo paksa badan...

Dr tmpt keje aku mnt hata amik..then kami terus park kete kat monorel titiwangsa sbb jumaat tu blk KB..aku xde la hangkut semua..aku just bwk 5 tin susu tu aje..FREE GIFT lain ++ education toy tu alu tinggalkan kat sini sbb next week kan dh bwk my lovely Qaisara kat sini? so biarla ade aktiviti kami nnt..eheh


Alhamdulillah dapat jimat LEBIH kali nie time memborong susu my lovely Qaisara...
That's Y la aku suke gi expo sbb kalo ade rezeki dpt berjimat dgn byk sekali..haha


end

0 comments: