Wednesday, October 02, 2013

Idea : My Qaisara Birthday...

As Salam

Entry : Cari & Cari

Memandangkn Birthday my Qaisara tinggal 26 hari saja lagi...aku dah start menggunakan khidmat setia encik GOOGLE utk search idea-idea yang mampu milik utk bday my Qaisara nnt...

Aku tgk skrg org buat bday celebration gempak2 gile kot...saya suka..saya suka ( ikot mcm mei mei dlm upin & ipin)..tapi aku masih belum mampu nk buat segempak itu...simple2 pun ok la janji meraikan...huhu

Aku plan nk buat kat taska my Qaisara je...smlm my Qaisara dpt lagi bday goodie bag..terus teringt akan bday my Qaisara..huhu..pagi tadi masa htr my Qaisara terus aku tny pd teacher..kat taska ade brp student (student kah??haha)..then her teacher answer ade around 30 termasuk baby...

Haih..aku ni sebenarnye OVER teruja nak mengisi brng dlm goodie bag bday my Qaisara tu nanti..haha

Dalam kepala duk memikir nak kasik ape2 pada kwn2 my Qaisara kat taska tu...mende yg boleh dmkn oleh semua & ade something yg bleh dijadikn kenangan...

Hhmmm...

Ade idea bernas tak wahai blogger2?..kalu ade kasik share sini yer...feel free to drop your idea..huhu



end

2 comments:

ayuzan said...

kasi keychain sbgai kenangan.. kalau nak special boleh termpah kat crafter2..

dan makanan tu xkisah.. air kotak milo + muffin pun dah ok. :) budak2 suka...

thisni3za said...

Thx for your idea ayu..menarik..huhu