Thursday, November 07, 2013

Dugaan Lagi....

As Salam

Entry : oh my Qaisara...

Pagi td lepas tersedar dr azan subuh aku terus la bangun nk bersiap ke opis...

X sedar plk my Qaisara tido kat lengan so aku slowly alihkn...xtau la mana silap..terus che mek mengamuk...then bile aku rase dahinya...terus kelam kabut amik temperature tool & sekali tgk 38..terus cpt2 kejutkn Hata utk basahkn towel & tepek kat kepala...

Aku dah pening kepala dah memikir..xkn nk EL plk..udah le leave aku dh 0..so pujuk Hata utk work from home again...Hata ok jer..but the prblm is Hata ade client meeting plk kat Shah Alam pkol 2pm...

Pikir pny pikir...kuar umah dulu..then kami ke klinik Pusrawi kat Jln Ipoh..
Aku plk skype HR mintak time off..Alhamdulillah approved...
Keluar lagi $$$..

Then settle kat klinik pkol 9:55am..Singgah mkn pagi kejab utk isi perut & bagi my Qaisara mkn before mkn ubat...pastu terus direct ke taska my Qaisara..x bleh nk buat ape dah...aku just dpt bekalkn ubat sajo...sedey woooo...

Then tadi Hata kol taska utk tny ttg my Qaisara...
Teacher said Qaisara xmo mkn & tido aje...
Aku rase mgkn sbb ubat & merajuk dgn aku & Hata..sebabnya tadi che mek xmo g school...
Ajak mkn roti planta pun she said "mkn kat umah jer..kedai tu tutup"

Aku ni kalo ikutkn hati mmg nk cuti jer...
Tapi tuntutan kerja utk 4 kepala menghalang aku utk buat mcm tu...

Harap2 la Hata abh meeting awal so bleh amik che mek b4 aku blk...



Cepat sembuh yg my Qaisara...


Amin



End

3 comments:

Asha Lya said...

mudahan qaisara cepat sembuh..cian qaisara.sabar ya sis dugaan

ERAZ FADLI said...

Assalamualaikum.. Eraz doakan Qaisara cepat sembuh.. Risau kan bila anak demam.. Macam-macam duk fikir...

http://www.erazfadli.com/2013/11/siapa-yang-sudi-beri-link-blog.html

thisni3za said...

Thx Asha & Eraz..alhamdulillah this morning demam my Qaisara dah ok...cume selesema & batuk tu mcm ade la kurang sikit tp still ade..