Thursday, December 26, 2013

Terseksanya...

As Salam

Entry : oh my Qaisara...

23.12.2013 Hata htr my Qaisara ke KB dgn flight pkol 11.20AM...

Hata blk KL semula flight pkol 5PM...this time aku tetibe kene senggugut yg menyakitkn & terpaksa htr my Qaisara dr umah sajo...wa!!!!!!!!!..duk la umah sensorang..tggu Hata smp umah pkol 8pm..
Gambo my Qaisara yg Hata send pd aku..
@ LCCT...

Rase nk tiok weh!!!!..
Even dh 6 bulan my Qaisara duduk sepenuhnye dgn kami..tp aku still rase mcm baru sebulan je..

2nd day kami call my Qaisara mcm moody xmo ckp..Then smlm kol dr pagi bwk ke tghari bwk ke ptg che mek xmo ckp dgn kami...

Alhamdulillah mlm td mood che mek ok & nk bersembang dgn kami...

Aku ni dh rase mcm org ala2 meroyan jer..kang tetibe sebut che mek suh buat itu & ini..kang tetibe Hata plk ckp bla..bla..bla..haha
 
Walaupun sometimes bercakar sikit2,tegur,sentap dgn che mek (sentap ker??haha)..tp aku tetap sayang weh!!!!...

Bukan senang nk usung dlm perut 9 bln..
Bukan senang nk hadap morning sickness aku yg boleh dikategorikn NOT BAD for the 1st 3 months..
Bukan senang nk mengadap labour room utk 12 jam tggu che mek ni keluar dr oven..haha
Bukan senang nk hadap kesan jahitan yg BANYAK kot..smp aku menangis tahan sakit..haha



Camno la nak ade adik ni che mek???haihhh



Even tggl 4 hari aje lg che mek akan blk...tapi rase mcm berminggu2 plk lamanya...
End

0 comments: