Friday, January 10, 2014

Lelaki & Gedik..

As Salam

Entry : ade jgk...

Hi all..b4 aku cite panjang2..aku nk btau dulu..ini bkn nk kutuk sesapa..tp ini adalah ape yang aku rase...tp kalo nk terase jgk...sendiri mau igt ya..haha

Al-kisah...

Smlm mase berdiri dlm lrt nk ke sri rampai..tetibe aku rase mcm ade bende dok menolak badan aku ni..aku rase that time org xde la bersesak sgt..aku pun anjak la ke tepi sikit..tapi still kene jgk..bile LRT stop..org mcm makin ramai plk..

Sekali aku pandang ke kanan..ade 2 org lelaki tengah syiok bersembang sambil badan tu mcm menggedik..adoii!!! rase mcm nk tolak aje mamat ni...haha..

Then bile kawan die dh turun kat setiawangsa..dia dgn selamber berjalan blkg aku g jmp plk mmbr yg duk kat tepi pintu(dia plk lepak depan pintu)borak la dgn lenggok GEDIK nya..Aku mula la duk memikir..ku pikirkn pompuan sajo pandai menggedik..rupenya lelaki pun pandai jgk yer???aihhh...

Lepas tu.time smp kat Sri Rampai..pintu LRT dh bukak...tp lelaki tu sikit pun x berganjak utk bg laluan..tetibe Hati jadi panas wo!!!..aku tolak aje beg yang dia sandang so that boleh bagi aku ruang utk keluar...hampeh pny lelaki..die berganjak sikit aje pdhal depan dia lapang gile...

Tetibe rase hangin aje time dlm LRT..kiki


Bukan aku xmo ckp excuse me..tapi..mamat tu bersembang..mcmkn LRT tu x berenti langsung smp la ke destinasi die nk turun..mmg mcm x hingat fitdunya punya borak...




Sabar la wahai Hati..amin



End

2 comments:

JunAina said...

Haihhh...naik LRT nikan macam2 ragam kalau tak sabar rasa nak je lempang2 kan?

thisni3za said...

Hahaha..tau xpe k.aina..sebab sabo le sy just tolak bag..kiki