2nd Trial : Monopod

As Salam

Entry : saje try..

Smlm mase dlm kete otw amik che mek, Hata offer nak belanja dinner..OK..aku terima offernye dgn bwk kami mkn dkt tmpt pebret..Johnnys..huhu

Sementara tggu order smp, moh le kite try MONOPOD..aku mmg senantiasa bwk dlm beg sebab stick ni xde la berat mane pun..huu

Aku puas hati dgn budget Stick Monopod ni..nmpk luas je gambar dlm 1 frame kan?huhu

Tapi sempat snap 1 gambo je..lepas tu udah berderu plk customer dtg nk mkn dlm restoran..aku ni malu2 kucing sikit bile org dah ramai..hoho

Harap2 dpt guna sabtu ni..huhu



Ade tak sesapa yang dah guna monopod stick ni?



End

3 comments

fenomena kan..saya tak guna..malu bila nk selfie nih

Reply

tak beli lagi la sis :D

Reply

Mar : Yup..fenomena skrg...x yah malu2 nk brselfie..selfie utk simpanan sndiri pun ok jgk..huh


Asha : Nnt dh kahwin boleh la beli kot..kiki

Reply
CodeNirvana
Newer Posts Older Posts
© Copyright My Story Board Published.. Blogger Templates
Back To Top