Friday, March 14, 2014

It's Listing Time..

As Salam

Entry : List

Salam Jumaat semua..
Alhamdulillah aku dah berjaya buat listing utk top idea bagi contest yang lepas..

Dengan tenang hatinya..sila la lihat senarai peserta2 yang join & support my contest ni ye..huhu..


Tahniah kepada TOP IDEA GROUP..aku terharu sgt dengan idea2 yang diberikan...

InsyaAllah akan aku isi treasure box itu dengan idea2 yang diberikan..huhu

Aku decided utk BERI HADIAH TO ALL CONTESTANT..jadi, aku mintak keje same semua contestant utk email detail anda seperti dibawah :

Title email untuk Winner TOP IDEA : Winner TOP IDEA - Jam Tangan & Barangan Kecil.

Title email untuk Winner 2nd TOP IDEA : Winner 2nd TOP IDEA - Brooch Kecil.

Title email untuk Winner 3nd TOP IDEA : Winner 2nd TOP IDEA - Brooch Besar.

Detail Contestant :
Nama Penuh :
Alamat :
Phone Number :
Blog Link :

Send to : hanieza.mzamri@gmail.com

Hantar detail anda within 3 days ni ye..so that aku boleh prepare ape2 yang patut...huhu

PRIZE : Isnin aku akan reveal ape yang ke-tiga2 top idea akan dpt..skrg ni x sempat nk buat sbb kebizian sedikit..hoho

Anyway...
Tahniah To All Winners
&
 Thanks a lot for your supporting...



Semoga dihari yang diberkati ini, Allah swt permudahkan pencarian pesawat MH370..amin



End

3 comments:

Asha Lya said...

tak sangka idea no.3 paling banyak org bagi pendapat..tq sis..mudahan murah rezki sis :)

HoneyBee said...

As salam.., sis..

terlewat hntr detail..

hope sis pertimbangkan yer..

^____~

tqsm

thisni3za said...

Asha : Ya...mmg x budget..but nice idea..huhu

Aka Adek : U still can send your detail..huhu

MAr : Thx for your support. =)