Multipurpose...

As Salam

Entry : Hair Dryer

Al-kisah..Ahad..aku ajak Hata ke Alamanda..udah lama bebeno rasenye x kesana..Pegi pun sekadar cuci mate jer...huhu

Mase tgh bersiap2 tu, aku plan nak pakai skirt kembang..bile my Qaisara nmpk, terus ckp nk baju princess jgk..mmg aku ade beli selai cotton dress kelmarinnya..tapi baju tu baru mlm tadi(sabtu mlm ahad) aku basuh & baru 1/2 je kering..nak tak nak..kena la guna khidmat ini :

Hohoho...Mujur la ade hair dryer F.O.C mase beli oven dulu..kalo idak..mmg x dapek la aku nak menolong mengeringkn dress si che mek ni haa...hoho

Terbukti kepelbagaian fungsi si hair dryer ni...huhu...

Maka dpt la che mek berpusing dgn skirt kembang kuncup ini..huhu


Sekarang che mek dah pandai request dress princess...huhu




End

1 comments:

wahh che mek dah pandai bergaya dah

Reply
CodeNirvana
Newer Posts Older Posts
© Copyright My Story Board Published.. Blogger Templates
Back To Top