Monday, June 30, 2014

Hari Raya Decoration 2014..

As Salam

Entry : Siap sudah..

Alhamdulillah idea & kerja2 memerah otak dan tenaga berjaya disiapkan last week..

Ini bukan hasil titik peluh dahi aku sorng ye..Ini atas kerjasama 1 opis..Even ada antara mereka yang HANYA KOMEN tapi tetap membantu aku memperbaiki hasil idea ini..kiki

layankan..

Bertemakan rumah kampung & orang pucat lesi..haha
Salam Ramadhan Al-Mubarak..
Rumah kampung katenyer... 
Penyambut tetamu...kiki 
Pandangan dari view atas - mcm naik heli..kiki 
Pandangan dari penjuru rumah..hoho

Thx a lot to google & sesapa yg creative sgt lukis gambo2 karikatur utk hari raya nih..haha

Aku plan nak buat muka bdk2 opis..tapi disebabkan x ramai muka yg ada dalam simpanan aku..++ aku malu nak mintak pd staff baru, makanya gini aje la yg memenuhkan ruang legar rumah ni..kiki..Biarlah nampak pucat..aku malas nk print kaler & malas nak mengalernye plk..haha


Opis korang ade buat deco2 gini???



End

4 comments:

Amelia said...

comelnyaaaaa >.< suka tengok!

Asha Lya said...

Cntik menarik kreatifla sis..kat opis lya tak ada deko2 ni

Ainim Rashihah said...

cantiknya. suka suka suka.
ofis kita haruslah takde. ahaha

ayuzan said...

awwww..cute mute.. sgt suka..