Tuesday, June 17, 2014

Hari Tanpa Smartphone...

As Salam

Entry : Ku tinggalkan dirumah..
Gambar hiasan ehsan google

Hari ini utk yg x tahu ke berapa kali, aku g kerja tanpa dgr mp3 dlm LRT..tanpa whats app, tanpa hangout, tanpa tgk Instagram...tanpa tgk FB..tanpa play a game di HP...

Semuanya gara2 aku lupe nk masukkn HP kedalam handbag mase nk keluar rumah tadi...Sedar2 pun mase kereta dh gerak jauh otw to MRR2..hoho

Terus tetibe mcm nk beli yg baru..hahaha
Tetibe aje kan??Verangan aje la..baik la aku simpan duit tu utk time raye nanti...
Boleh la beli ape2 yg perlu utk topup keperluan Hari Raya nanti kan???..hoho


Ok..Hari ini aliran komunikasi antara aku & Hata just by Gtalk aje la...hohoho..


Life without semakphone sometimes buat kite rase FREEEEEEEEEEE saje..kiki


Ok..jom sambung keje..report & broadcast aku belum siap lagi nih...kiki


Happy Working to all...


End

2 comments:

Anonymous said...

fuiyooo tabahnyaaa hidup tanpa smartphone.. kalo sayalah tertinggal hp kat rumah.. tak senang duduk :P

Asha Lya said...

kalau lya memang serba tak kena jawabnya..kot2 ada emergency call kan