Tuesday, July 01, 2014

Makin Membesar...

As Salam

Entry : Ibu & Anak..

Semalam, sebelum makan, Hata g basuhkan poo poo si che mek..Bile dh siap tukar bagai...terkejut aku bile tgk che mek dh boleh muat pakai t'shirt aku mase zaman2 slim river dulu..kiki
Che Mek saya...
Dulu baju ni mmg muat dekat aku...(Before kahwin)..tapi bile dh bertiga ni, baju tu muat takat leher aje la..nak lepas part yg lain mmg x dapek..haha

Dua-dua pun udah makin membesor...kiki

Harap2 bulan Ramadhan ni aku dapat turunkn sikit berat nih..Udah 50kg wehhhh..peha pun udah berlaga..Risau plk baju raya nnt ngam2 aje tersarung..Kalo mkn lebih nnt..kot-kot la berlipat2 tayar spare kelihatan..haha

Alhamdulillah skrg che mek ni dh mula dengar kata sikit..tapi kene remind sokmo..
Dah pandai nyanyi lagu2 education..& some of love song jgk..boleh???Ntahkan paham ntahkan tidak che mek nih..haha

Sekarang tgh ajar masuk bilik pkol 10.30pm...Layankan kantuk dgn menonton cerita yg sudah diupload paling lewat pun smp 11.30pm..Kalo lebih..Aku akan jadi mak lampir dalam bilik tu..bio bergegor bilik..haha..

Potty training masih FAILED...

Tgh pening next year nak g htr ke tadika mane...haishhh..pening..pening...



Ok..itu je ttg che mek utk siaran kali ini..haha



End

0 comments: