Monday, September 15, 2014

Sabtu : Hata's Friend Wedding Day

As Salam

Makan nasi minyak..

Sabtu, Pkol 12++tghari abru keluar dari rumah menuju ke Dewan D - MAEPS - Serdang.

Alhamdulillah x sesat tapi JAMMED..

Jom layan gambo :
Fresh Flower menghiasi di setiap meja...
Kami dpt meja DEPANNN sekali..hoho 
Ada booth strawberry + mashmellow celup coklat fountain lagi..huhu 
The Pengantin..

Opismate Hata yg lelaki..Aku x berapa kenal sangat..huhu..

Abis je makan & lepaking & Hata bergambo dgn pengantin, Kami gerak ke AEON Taman Equine Smp la ke pkol 6.30pm...Semua gara2 nak elakkan JAMMED sambil2 tu melayan che mek main dkt kid zoona ..huhu

Smp rumah udah maghrib..Settlekan ape yg patut, then lps Isyak, Hata keluar g jumpa classmate plk..Tggl la aku dgn che mek yg tidur sejak lepas maghrib...

Aku yg mmg dh ting tong ni join la sekali...Pkol 11am boleh plk mata che mek ni membulat segornyerrrr...
Udah la kena melayan smp ke pkol 2 (time Hata blk)..Nak masak aku udah malas..So mintak aje Hata bungkuskan roti planta gula utk che mek..hoho



Pkol 2.15am aku dah ZZZzzzzz...
Pkol 3pm Hata kejut suh masuk bilik..

Ok..Itu cite Sabtu aku..
korang mcmane plk?




End

1 comments:

Mardiah Diana said...

Cantiknya pelamin dia....semoga kedua mempelai berbahagia sehingga ke akhir hayat...