Tuesday, September 23, 2014

Simple Gift Delivery : 1st Batch

As salam

Macamkan ramai bebeno yg menang simple segmen aku yg lepas..hoho
Alhamdulillah hari ini aku berjaya post 8 winner as 1st batch. Setakat ni hanya 12 peserta jer yg update detail pada aku...Lg 3 peserta masih x dapat khabar berita lagi..hoho

Lagi 4 winner tu, In Shaa Allah esok or lusa aku post ye...huhu..Hari ini agak ke-busy-an sikit..So aku post mane yg sempat aje dulu..itu pun dah postpone sehari..Maaf ye kawan2..huhu
8 winner for 1st batch

Aku harap kawan2 bersabar tggu simple gift ni ye...
Jangan terkejut plk..
Harap2 kawan2 terimalah dgn tangan yg terbuka..Kalo genggam? macamane nk pegang kan??kiki





End

7 comments:

Farah Waheda Wahid said...

wah tahniah diucapkan kepada mereka semua...

Asha Lya said...

Wahh bestnya dpt gift dri sis

Unknown said...

Yeay! x sabar tunggu terima hadiah tu..thanx awak :)

Mar Mansor said...

saya aim address "Johor"...ramai org johor nih..

Sweet red cherry said...

Seronoknya..

mila said...

sggh cni

Mn said...

wahhhhh xsabar nak tunggu nih... =)