Wednesday, December 24, 2014

Sabtu & Ahad.. PENAT!!!!

As Salam

Dengan badan yang masih ting tong terhuyung hayang..Aku terpaksa gagahkn diri terima tetamu dr KB..my SIL..hoho..

Jumaat lepas keje amik dieorg dkt tepi highway Duke & direct g mkn roti cheese nan dkt RSMY - Danau Kota..
Cheese Nan - RM6/pc
Daging Keema - RM10/plate
Dhall Fry - RM2/bowl

Blk dr mkn, borak2 kejab then terus aku masuk bilik..

Sabtu-nya pulak, kami ke Times Square.. Melayan kanak2 main team park.. Aku x join pun. Badan masih ting tong.. That time kami separate. Hata with my 2 SIL Kids, aku & che mek with my SIL & Haffi.. 
Ber-selfie sambil tggu Hata beli tiket... 
1st time che mek naik kapal ni...
Kecoh!!!..haha  

Lepas puas dieorg main dkt dlm theme park ni, kami g mkn dkt kedai makan wawan.. Pd aku, semua OK JE..Tapi LAKSA die sedap...huhu

Lepas makan turunkn makanan dkt STARS ARCHERY pulak.. Yg ini pun aku x join.. Join layan tgk je...huhu
Hata saya yg melepas gian...
Actually mase dkt Eagle Ranch dulu nk main dah..
Tapi tak sompek...

Lepas asar kami blk rumah.. Aku ni udah penat yg amat2... Layan AFF Suzuki pun gitu2 je... Abih AFF Suzuki, Hata keluar jmp member.. Blk pkol brp aku x pasti..Tapi katenye pkol 2am..Lantokkan.. Bukan selalu Hata keluar..Lgpun waktu Hata keluar tu dh pkol 11pm...Sekali skala ok...Selalu selalu kalu.. KO..haha


Ahadnya pulak aku plan nk duduk rumah je..Biarla Hata bwk my SIL & Qaisara keluar..Aku mmg dh x larat.. Tapi my SIL yg dekat Kajang nak jmp plk.. Layankan..Kami jmp dkt OU..Lepas Nyonya Color sementara menunggu kanak2 tu abih tgk movie Hobbit..

Abih cite, terus aku mintak Hata htr aku blk rumah then baru la dieorg sambung g mane2..Aku udah rase nak pengsan dah ni... sob..sob..sob..

Sebab paksa jugak aku follow on sunday tu..sudahnya on MONDAY aku terpaksa MC..Kepenatan yang melampau...



Sedihnya rase..Badan x kuat...




End

1 comments:

Mar Mansor said...

sekali je penah main panah memanah tu..sakit tangan