Wednesday, December 17, 2014

Sad & Happy News In 2 Days...

As Salam

Semalam terima berita yang menyedihkn bile dpt tahu 1 of my cousin yg bekerja as policeman yg mgkn kena posting di area Slim River disahkan meninggal dunia secara mengejut..

Terkejut bukan kepalang sebab baru je last 3 days, kami tgk gambar die & family dkt komputer mase majlis che mek naik buai last 4 years ago.. Tak sangka sangat...

Walaupun aku x berapa rapat dengan arwah.. Tapi mase study dulu sokmo jgk aku g rumah my aunty tu. Tapi since aku dh kahwin, & arwah pun dh pindah Ulu Yam.. So kami mmg jarang jumpa. Jumpe pun last 4 years ago la mase majlis naik buai che mek...

Tak sangka sangat.. Arwah muda dari aku.. Tapi kami tetap kena terima pemergian dia..kan? Mati x mengenal usia.. Takkan lewat sesaat..takkan cepat walau sesaat.. Harap2 kita tergolong dikalangan yang mndapat petunjuk diawal 100 hari sebelum kematian kita.. Amin.

***************************************

Berita gembiranya pulak...

Alhamdulillah, malam tadi my kak yang dah selamat melahirkan baby boy seberat 3.3kg dekat Hospital Teluk Intan..

Nak balik skrg pun x dapat sebab this Friday my SIL yg dkt Ganu nak datang.. Lepas tu on xmas, kami blk KB pulak.. So mgkn CNY nnt baru dpt blk kot.. New year ni x dpt la nk blk sebab this month is bulan yang duit akan mengalir selaju air terjun...hahah

Xpe..Lambat2 ni, boleh la aku fikir nak bg ape pd bby tu nnt..kan???haha





End

0 comments: