Monday, March 16, 2015

Majlis Berendoi

As Salam

Semalam my kak yang ade buat majlis berendoi a.k.a majlis naik buai.. Majlisnya simple je sebab my kak yang said malu nk buat meriah2 sbb dh tua pun ade anak kecik lg..TO me..WHO CARES!!!. Itu rezeki Allah..haha..TP tetap jgk meriah..Tetap jgk perut aku kekenyangan..kiki

Actually aku grk blk Perak Sabtu mlm lepas maghrib. Then tido rumah my k.cik sebab nk bg ukuran baju raya & add on lg 2 pasang baju aku & che mek.Cukup la 4 pasang..Smp raye ke ompek.. This year In Shaa Allah tema kami is JUBAH..huhu

Jom layan gambo :
Sesi mengisi goodie bag..
Aku mampu sponsor candy jer..kiki
Baby Amir... 
My Ct Qaisara..
Excited sgt nk pangku baby Amir ni...huhu
 
Majlis marhaban dimulakan...
Baby Amir dh masuk buai..
Tapi kejab je..Menangis nk susu..huhu
Si atok melayan si cucu yg ke-18..huhu
Me & anak sndiri & anak saudara jgk...huhu
Sgt meriah ke-tembaman saya..kiki

Dalam majlis ni my mak sposor seekor kambing utk arwah my abang. So lauknya kari kambing, gulai lemak terung dgn ikan masin, ikan goreng, ulam & sambal kelapa. Ok la kan? Berselera jgk aku makan..huhu

Aku grk blk KL pkol 2.30pm. Then terus ke ZAWARA SALE..Tapi xde yg berkenan. Ke SOGO plk mncari kasut sebab Hata dah tinggalkan kasut aku dkt garage kete dkt kampung. Udah aku xde kasut g keje. Kasut tu aku sayang sbb sgt comfort bile pakai. Konon2 nak kasi denda la dkt Hata sebab tgglkn..Selamat pitih big bos sebab xde kasut yg aku berkenan..TAPI aku duk borong mende lain plk..haha




In Shaa Allah, kalu umur pjng, AidilAdha nnt kami adik beradik nk kongsi 1 bahagian stp sorg utk buat korban..huhu 





End

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

wah bestnya majlis berendoi... ash tarak majlis berendoi...ekekekeke...

Mun said...

comel dan bam bam baby amir.. geram plak kiter tgk..hehehe