As Salam
Dah 9 bulan tak refresh bloglist. Rasanya bulan ni aku nak refresh semula bloglist untuk diletakkan di sidebar sampai tempoh masa yang aku nak. macam sebelum ni. Gigih ye mintak Google AiMode tolong buatkan poster. Sebab nak design sendiri tu macam lamberttttttt lagi nak jadi sedap mata aku memandang. Silap-silap tak jadi poster tu. 😆
Syarat-syarat aku simple je...
1. Follow blog ni untuk yang belum follow.
2. Buat 1 entry tentang segmen ni..
3 Letak gambar banner diatas dekat entry tu dengan backlink ke entry ini...
4. Letak link post korang dekat komen entry ni...
Selesai...
Macam sebelum ni, 10 blogger terpilih akan ada dekat sidebar blogger friends blog ni nanti. ✌

0 Comments:
Post a Comment
DISCLAIMER: All content provided on this "thisni3zahata.blogspot.my" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of thisni3zahata.blogspot.my will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.