As Salam
Kebetulan sangat ni. Sis SA buat GA untuk anniversary. Aku pulak buat segmen untuk refresh bloglist aku yang dah 9 bulan tak berusik. Jadi hari ni cerita dia, aku anjurkan segmen & aku jugak join giveaway sis SA.
Korang yang nak join boleh baca je syarat-syarat as simple as ABC dekat banner ni ye.
Aku bukan seseorang yang pandai nak buat ucapan anniversary walaupun takde dalam syarat penyertaan giveaway ni.. Tapi sebagai seorang yang masih baru dalam melayari bahtera perkahwinan macam aku ni, pasti aku nak ucapkan kata-kata semangat dan berdoa untuk kebaikan bersama. Berdoa untuk kesejahteraan dalam melayari apa sahaja yang kita bina. Berdoa semoga Allah berikan sis SA & aku segala yang kami perlukan untuk menikmati hari-hari mendatang. Tenangkan hati kami dalam menghadapi apa jua yang datang. Tingkatkan rasa syukur kita atas apa yang diberikan. Dan semoga kami dapat lengkapkan segala kekurangan yang ada. Amin.
Aminnn atas doanya..terima kasih Nieza sudi join..semoga kita semua diberikan kebahagiaan yang berpanjangan..
ReplyDelete