River View Seafood Restaurant Kuala Selangor

As Salam

Udah almost 6 years x jejak kaki kesini...Hari Sabtu hari tu, kenyitan mata aku berjaya memujuk Hata utk hangkut aku sini..kiki..( kenyit mata dkt asben xpe ye..haha)

Memula kami g PLAZA GM dulu mncari barang Hata...Tapi x jumpe..Semua xde stock..

Then g makan kejab sekadar isi perut sebab x lunch.

Then TURN ON WAZE mencari penunjuk arah.. Bukan x tau..Tapi x berapa nak igt.. Mase dkt sane pun "makan buah langsat" a.k.a sesat 2 KALI gara2 pening tgk waze & WAZE pun pening ikut kami sebab kalo ikut WAZE, dia ikut jalan HIGHWAY, kami ikut jalan kampung...haha

Last 6 years ago, x banyak pembangunan dkt area situ..Skrg udah semakin pesat.. Siap ade pasaraya GIANT & new building jgk..

Tapi Alhamdulillah..Akhirnya jumpe jgk..Naik kebas bontot..Budget dalam sejam terus jadi sejam setengah..kiki
Menanti NEXT meal smp..
Che mek saya nmpk serabut sebab mase dlm kete tido..Bangun tido, tgk sungai..Rambut pun x sempat kemas2 kan...haha
SI ibu yg sibuk nk upload gambo..kiki 
Ini la menu kami..X amik byk sebab risau x habis..
1. Golden Rose Crab - Kalau x silap..
2. Butter prawn.
3. Deep Fried squid.
4. Ikan siakap steam sos tiram..
5. Air plk.. 2 - Air apple asam boi & Jus Tembikai
6. Nasi 3 pinggan.
TOTAL : RM130..
Ikan tu kami sengaja amik yg x pedas..So che mek boleh la makan sekali.. 
View Petang sungai Kuala Selangor...huhu 
Me, My Ct Qaisara
With her dolly yg berjaya "dicukai" masa dkt Plaza GM..

Alhamdulillah kami makan HABIS.. Macam x percaya jer 2 dewasa 1 kanak2 boleh habiskan makanan sebanyak itu...huhu..

Lepas makan, kami gerak blk.. Kali ni blk ikut Highway LATAR.. 3 kali TOL = RM5.30...Kalo x berenti sejam je dh smp TOL KEPONG..

Alhamdulillah, kenyang smp ke malam kami 3 beranak...huhu

Yang pasti, sepjng perjalanan nk ke Kuala Selangor tu, aku DAH NAMPAK gerai jual KEKABU..huhu





End

2 comments

next time datang ke Kuala Selangor, sila singgah stesen sebelum tu... Puncak Alam... rumah I is...hik hik hik...

Reply

Byknya order mknan sib baik blh hbskn huhu

Reply
CodeNirvana
Newer Posts Older Posts
© Copyright My Story Board Published.. Blogger Templates
Back To Top