Friday, April 03, 2015

Tangkap Kepala...

As Salam

Tajuk entry yg x boleh blah...haha..Layankan..

Semalam, mase tea time, tetibe rase teringin nk minum ini :
Old Town White Coffee - Less Sugar
- biskut marie
Buat yg panas..Memula mmg rase nyaman yg amat sebab time tu hujan dkt luar..Cicah plk dgn biskut marie..Mmg rase "IN" plk....huhu

TAPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Time dalam LRT tetibe rase tingtong..
Berdenyut2 dkt sekitar dahi bawak ke kening...Try bertahan smp la dalam kete..
Mase dalam kete dh x tahan plk rasenye..Picit2 sikit..

Blk dr amik che mek g singgah pasar malam plk sebab BOTH OF US mmg RAJIN sgt nk masak..haha. Blk dr pasar malam, lepas makan, terus aku TUMBANG dalam bilik...Terpaksa & MEMAKSA che mek & Hata picitkan kepala..Minum air 100 PLUS...Then terus aku gone...Sedar2 alarm jam pagi tadi je..

Alhamdulillah, bangun pagi tadi rse segar sikit..
Perghhhhhh...Punya lah lama aku x melayan 3in1..Sekali layan, terus ting tong...Siap kena sound dh dgn Hata.. 

"STOP la minum 3in1 yg ber-coffee.."

" BAIK BOS!!!"

Nampaknya, utk sementara waktu ni mmg kena stop minum.. Tak sanggup aku menahan serangan..huhu..
Ape kerja pun x boleh buat... 

Time pening2 semalam, aku betul2 rase mcm mase morning sickness dulu...kiki





End

2 comments:

ayuzan said...

morning sickness berulang? hihi

thisni3za said...

Hahaha..Ayu..Dah kelain maknanya tu...kiki