Cramp!!!!

As Salam

Malam tadi nk kata tido lewat tu idak le plk...Nak kata awal mmg tak la sebab aku tggu cite aku abih pkol 11pm baru tutup tv...haha

Pkol 5am..
Aku mengesotkan badan nk menukar posisi tidur...
Tiba-tiba...Adoi!!!!!!!
Cepat2 capai baju Hata mintak urutkan betis...
Tetibe plk CRAMP kaki aku...
Udah la time CRAMP tu aku tgh lipat kaki rapat ke peha..Bkn tgh berlunjur...
So nak berlunjur tu mmg aku x sanggup la kan...Susah jgk la Hata nk urut..
Lepas dh ok baru aku lunjurkan kaki slow2..

Smp sekarang pun sengalnya masih ade...
Time dlm LRT udah la berdiri..Rase nk bersila je dkt lantai LRT tu..haha

Ape kes la tetibe CRAMP plk...
Mgkn sejuk kot sebab malam tadi hujan..
Ade kena mengenakan eh???
Ehsan Google
Contoh muscle cramp yg aku kena pagi tadi...

So lepas ni, kalo malam hujan, time nk tdi kena pakai stokin...huhu




End

1 comments:

Selalu kena masa ngandung ritu. Suami tolak tapak kaki ke atas time kena..baru lega..

Reply
CodeNirvana
Newer Posts Older Posts
© Copyright My Story Board Published.. Blogger Templates
Back To Top