Tuesday, April 14, 2015

Online Shopping Lagi!!!!

As Salam

Ok..penyakit tu datang lagi bile 6 dari 7 order dh selamat smp..barangnya bukan besar / mahal..Semuanya comel2 & under budget..kiki

Alhamulillah semuanya menepati permintaan walaupun ada 1 brng tu lain WARNA nya..xpe la..janji ADO...

Makanya, semalam aku telah terjebak sekali lagi dgn penyakit ONLINE Shopping SEKALI lagi..

Asalnya nk beli dkt kedai sini2 je..Tapi bile tgk regenya...Almost 3 kali ganda dari rege online...Terus nekad nk beli yg jual online walaupun order tu take time..Takpe la..aku pn xde nk mnggunakan brng tu dalam masa terdekat ni..As long as boleh tangguh, kite layankan sajo..

Keterujaan nk menunggu parcel tu smp makin galak bile baru je kejab tadi dpt email ini :
Bayar semalam..
Hari ini dh send keluar..
TAPI barang ni bukan smp esok ye...
SAMPAInya lmbt lg..Mgkn seminggu dua lagi...
Tapi takpe..As long as dieorg dh ship out..
Means order aku dh dalam perjalanan ke pangkuan tuannya...haha

Dah dapat barang aku update dkt sini ye...
Brng2 yg sebelum ni aku x dpt nk cite lagi..
Kena peram smp ranum baru boleh kecoh2 dkt sini...kiki..

Bahayanya penyakit ONLINE shopping ni kan???kiki
Ini baru betul..Segalanya dihujung jari anda!




End

2 comments:

ayuzan said...

Beli ape tah tu kak.hihi. sama la kite. Mgila soping on9 skrg. Aduhai..hihu

thisni3za said...

Ayu : Nnt dh smp sy up dkt sini...kiki