Tuesday, June 23, 2015

Kisah Qaisara : Selepas 18 Hari

As Salam

Alhamdulillah aku dh boleh start keje hari ini..Dh xde cherry or gastrik or dizzy..

Kisahnya my Qaisara..Semalam beriya2 si ayah g JJ Kepong sebab hata said sometimes ade betulnya jgk "Org yg sakit" kena g bawak brjalan keluar..( aku le tu..haha )..Semalam both of us cuti dr masak..Makan luar. Sementara nk tggu waktu brbuka, briya Hata amik hati che mek dgn belikn new pencil case, pencil kaler + clay..Lepas tu dibawaknya che mek g main game dkt area molly fantasy tu..Mujur la bawak HASIL..Kalo idak, mmbazir pitih je...haha

Che mek dapat rubber ball 2 biji, soft toy panda 1, candy 2 biji..Ok la kan?kiki
Ini la wajah terkini kesayangan hamba..Rambut yg telah dikontotkn oleh tok ma gara2 chicken pox...
Oiiii!!!!...Dah pandai melandau...Sepjng aku cuti, bangunnya idak lagi mcm dulu (8am)..La ni kalo dibiarkan..cecah ke 10am.. Anak dara apa ni???Hahaha

Slang kelate udah mcm makin pekat je aku dgr dr che mek nih...haha

Pagi tadi bangun pagi, brmulalah semula RUTIN HARIAN HATA...huhu

Smp school, drama mcm biase...Maklum la dh 2 mggu x g school...Nk panggil balik MOOD tu mmg amik masa..

Harap2 che mek ok je dkt school...
Hari ni aku follow opis Hata punya majlis brbuka puase...
Nnt ape2 aku update lg yer...huhu





End

1 comments:

Amelia said...

comei je dia. hehehehe... oh, kalau dah duduk dengan orang yang pekat loghat dia, lama2 melekat juga ke kita. hehe