Monday, June 22, 2015

Tragedi di hari lahir...

As Salam...

Memula...Happy Bday to Me...
Terima Kasih mak sebab melahirkan...huhu

Semalam...
Ajak Hata g Quill dkt blkg UniKL..Plannya nk mncari seluar & kasut raya Hata...Tapi last2 jmp seluar raya je...

Pkol 2.30pm tetibe aku rase pedih ulu hati yg TERAMAT...terus TERPAKSA buka puasa...gastrik kah???sbabnya..time sahur aku just minum nestum je 2 paket...then sblm keluar rumah...aku dh cherry skali..

Lepas terpaksa brbuka..aku jadi ting tong..terhuyung hayang rasa bdn ni...terus ajak Hata blk..Smp rumah terus mncari tilam...Hata yg handle masak lauk brbuka & che mek sndiri...

Pkol 9pm aku jadi makin kronik..cherry non stop..muntah...pening...jantung rase laju..badan brgetar...last2 Hata ajak g hsptl..risau waktu2 gini xde klinik bukak...

Smp HSB...doktor check & kasi ini..
Masuk air 1 botol...dkt HSB ni je aku dh cherry 3 kali...Alhamdulillah x kena admit...Smp rumah pkol 12.30am..cherry + muntah air seround...pagi time sahur td...aku still ting tong & Hata sarankn x payah la puasa...hhmmmm

Harap2 hari ini cherry bransur kurang..aku pekena teh pekat kaw td...

Doakn esok aku bleh puasa ye kwn2...amin...



End

3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

get well soon dear...

Amelia said...

cherry tu pe dia sebenarnya? susah juga kalo kena gastric bagai ni. kita pernah kena dulu

thisni3za said...

Thx Farah...

Amy...Cherry tu diarhea...huhu