Friday, August 21, 2015

Daging + sayur kailan + carrot

As Salam

Semalam aku skali lagi buntu nk masak menu ape utk lunch..smlm si adik tidur nyenyak so sepantas yg mgkn aku try masak menu paling simple skali...huhu..

Jenguk dlm peti sejuk ade a few bahan2 ini...maka setiap 5 kali potong bahan2..aku jenguk si adik dlm bilik..hasilnya..

Daging cincang + sayur kailan + carrot masak black pepper..nampak oily tu sebab aku letak serbuk perencah daging black pepper...menu ini x guna minyak walau setitik pun..huhu..

Alhamdulillah mnjadi...Masa Hata try sikit lepas dinner pun katanya ok..hoho..actually lg sedap kalo mkn dgn roti pita letak mayonis and sos cili...huhu

Ok la kan..aku dh rase jemu plk makan menu traditional dlm pantang...so reka la ape2 menu yg boleh ditelan janji x langgar pantang..ye idak??huhu



End..

0 comments: