About

Wednesday, August 19, 2015

Mood D.I.Y dan CRAFT

As Salam...

Bile badan dh sihat ni..pantang si adik tidur or aku x mengantuk...mula la tulang 4 kerat ni nk buat kerja...tapi bile recall smula warm warning dr Hata...terus stop..haha..maka laju la tangan ni duk godek google or scroll x sudah fb...huhu..

Baru2 ni mase duk syiok scroll up and down news feed dkt FB...aku nmpk ini..DIY and craft idea yg boleh dibuat tanpa keluarkn modal kalo brng dh ade...

Syiok and cute je nmpknyakan??
Ini sebahagian aje tau...ade byk idea lain lg...ini aku screenshot sbb rase senang nk buat..plan nk buat dgn che mek on this weekend...harap2 xde activity yg padat on this weekend..huhu

So sementara che mek gi school ni..boleh la aku godek2 almari sediakn bahan...nnt bile free terus keluarkn je letak depan che mek...kalo time nk buat baru nk mncari...makanya mase mncari dari sejam jadi 3 jam sebab che mek pun join mncari jgk...silap2 aku plk mncari che mek...haha..

Harap2 che mek suka dgn activity2 ni nnt....hari tu raga kain dan penapis aku dh jadi kuali dan sudip che mek buat main masak2 kekabu...korang boleh imaging tak??




End


No comments: