About

Thursday, January 21, 2016

Som Tam - Jatuh hati...

As Salam

Ini pun gambo lama dh terperap tapi baru hari ini terigt nk post..kiki

Selama ni tiap kali g kedai mkn tom yam..mesti ade yg offer kami utk try SOM TAM... Tapi aku & Hata x berani nk mkn sebab takut x sedap & PEDAS..huhu

Sekali 1 mlm gi makan dkt VECHUDA Tom Yam dekat Kota D'sara...( depan Giant )
Try la order 1... Gini haaa.... smpnya...
SOM TAM - Mangga

Memula smp..Aku pandang Hata..Hata pandang aku... Memasing buat bahasa isyarat.. 

BANYAKNYA...BOLEH HABIS KE NI???

Sekali masuk mulut....
Perrgghhhh..sedap wehhhh..lagi sedap dari kerabu mangga..kiki
Actually ade jgk somtam BETIK..org tu ckp kalo mkn som tam mangga serupa sikit mcm kerabu mangga..Takpela..next time kite try som tam betik plk ye..
Tapi serius SOM TAM ni sedap rupanya....huhu

So next time kalo g kedai ni mmg HARUS prder...
Makan gitu aje pun sodap...huhu





Ape la aku nih..mende sedap igt x sedap...kiki




End

5 comments:

Farah Waheda Wahid said...

owhhh som tam...hik hik hik, farah pun belum pernah makan lagi ... dan belum ada rasa nak makan...dalam kotak pemikiran tak sedap nih... hua hua hua.... sedap ek? macam nak kena cuba jer...

Asha Lya said...

X pernh lgi lya try buat..sdp ni mkn dgn nasik pns2

Cik Itah said...

mesti sedapp..

Mar Mansor said...

mesti nyesal sebaab tak cuba dari dulu kan..heheh.
sebenarnya, saya pun tak pernah makan

this ni3za said...

Sedap wehhh..Mmg rase rugi x cuba awal2 dulu..kiki