Tuesday, April 19, 2016

Kisah Ammar : Dulu 2..Skrg 3..

As Salam

Quick entry b4 start kerja "kilang"..Wakaka..

Dah masuk hari ke-4 since last week aku kena prepare 3 portion makanan utk Ammar dkt school...x sangka skrg Ammar dh pandai breakfast..kiki

Asalnya aku bwk 3 tu sebab ade lebihan mase masak..Jadi aku abihkan dgn bg 3 portion..Bile blk school teacher ckp 3 portion tu cukup utk Ammar...Sarapan pagi, mkn tghari & mkn petang pkol 4pm. Terkejut kejab sebab semua bekalan HABIS...huhu..Alhamdulillah.. Sejak Ammar masuk usia 9 bulan ni...Dah start byk mkn...hari tu g check up..Alhamdulillah berat naik 1.15kg..Dr 7kg to 8.15kg..huhu
3 bekas bekalan utk 10 jam di taska...
Brown rice + miced chicken + carrot.. 
Mkn byk dh awe nih...
Abaikn muka moody-nya...kiki

Alhamdulillah setakat ni Ammar mkn je ape2 mknn yg aku masak...kiki

Semoga membesar dgn sihat ye Anak...Amin







End

2 comments:

PeRdU cINta said...

Alhamdulillah...bagus ammar...berkat air tangan ibu...

Mar Mansor said...

bagus ammar..tapi saya rasa sebab kombinasi rasa ayam..sebab kebanyakkan baby suka ayam..laju dia makan