Monday, April 18, 2016

Project Raya : 2 Lining Tote Bag

As Salam

Memandangkan x sampai lagi 2 bulan kite umat Islam akan berpuasa, makanya aku cuba sedaya mungkin utk menyiapkan project raya aku..( Doa2 dipanjangkn usia )..

Bukan ape mula dari sekarang..Aku risau lambat2 nnt x tercapai target aku...Kiki..Alhamdulillah malam tadi mata x berapa manja nk katup..jadi aku layan menjahit smp pkol 1am...huhu..lagi pun buat masa ni aku menjahit bile ade kelapangan je..Maklum la den kojo..Blk kojo dh ponat..X kose aku nk mengadap mesin jahit plk...Kebetulan plk semalam dr tghari aku & anak2 just duduk rumah je..So ade la masa terluang...huhu

Inilah hasilnya..
2 Lining Tote Bag

Project raya is just begin...
Semoga Allah pjngkn usia utk bertemu ramadhan pada tahun ini & tercapai target aku utk raya tahun ini...huhu


A few pieces to go...Chaiyok! Chaiyok!
Seronok menjahit kalo tekun mengadap..huhu





End

0 comments: