Wednesday, December 14, 2016

Exchange Gift 2016 Preparation

As Salam

This year berjaya lagi libatkn diri dgn exchange gift..hoho

Aku dah ready awal2..Buat bile tu terpulanglah pada opis utk pilih tarikh..Yg pasti aku dh sediakan awal2 so that nnt x payah nk kelam kabut nk beli..

Alhamdulillah..this year aku dh TETAPKAN PENDIRIAN utk tak tukar gift at last minutes..kiki
Utk opis kami yg dh tggl secoet nih...Budget diberikn RM20..Utk group yg tggl kurang dr 5 jari tangan budgetnya is RM30..huhu

This year aku buat handmade wrapping...
Tetibe teringin nk buat sndiri..hoho
Paper Snow Flakes...
Harap2 ini bukan simbol yg boleh menimbulkn conflic..huhu 
Small snow flakes & flower..

Ok la kan?huhu
Semoga si penerima menerima hadiah ini seadanya..
Kita buat utk suka2 je..Sekadar memeriahkn suasana..Bukan taksub sgt...huhu

Pernah aku kena sound mcm terlalu over meraikan perayaan ini..
Hmm....Pada aku biarla org nk kata ape pun....
Janji setiap yg aku buat, aku masih igt Allah swt...kan?



Kalo rajin igt nk add on lg 1 brng utk digandingkn dgn hadiah kaler purple tu..


So kite tggu la update dari aku sape yg dpt hadiah2 ni dan aku pulak dpt hadiah ape..kiki

End

2 comments:

Mar Mansor said...

cantik la...memang tangan berseni..cantik saje apa yang awak buat

thisni3za said...

Thank you Mar..Sy buat utk suka2 je...huhu