About

Thursday, June 08, 2017

kisah Qaisara : durian udang merah

As Salam

Hari Selasa hari tu badan Ammar mcm kena allergic..Merah2 tapi tak satu badan..Lepas berbuka terus je g klinik utk dptkn ubat...Risau jgk tgk Ammar tergaru sana sini..Menjerit jgk utk tahan gatal...

Lepas g klinik che mek plk merengek nk makan durian...Adehhhh...

Then pergi la kami ke khemah jual durian depan klinik...
Durian semua yg HIGH CLASS punya standard..Takde yg 1 longgok RM20 ye..hoho...
Makanya kami tgk la DURIAN UDANG MERAH ni...Baunya semerbak..Terliur ok..1 paket RM15..Ade la dlm 4 ulas..Aku plan nk beli 1 paket je sbb tahu che mek hanya akan mkn 2 ulas..Aku 1 ulas & Ammar 1 ulas..Hata x layan...Hidu bau pun dah pening..ekek

Mase nk byk tu, brader jual offer 2 paket RM25...Layan aje la..Dia igt aku mengidam kot sbb aku ckp " beli 1 paket aje la buat rasa "..ekek..Maka blk la kami dgn 2 paket durian Udang Merah yg semerbak baunya...
DURIAN UDANG MERAH
Sedap wehhhhhh!!!!!...Memang terangkat on 1st bite..Gitu gambarannya....Haha
Suke je dapat mkn durian...ekek

video
Tak sangka Ammar layan durian...ekek
Abaikan suara background tu ye...ekek

Alhamdulillah dapat jgk che mek makan durian..Dah seminggu jgk rasenye che mek request...ekek..Durian ni memang sedap..Berbaloi la dengan harga yg kami byr..huhu





Tetibe terigt musim durian dekat kampung...





End

1 comment:

Ainim Suju said...

fav mak saya juga durian udang merah ni