Sunday, November 08, 2009

It's a BOY..!!!!

Salam..
Ho3...It's A BOY...
Alhamdulillah..
.tgh mlm td around kol 12 lbih my sis k.cik dh slmt deliver a bby BOY...ho3..All HERO..ekekek..berat 3.55kg..like her 2nd son tasnim...but ade g6pd..mule2 aku x phm..then search kat tenet...baru aku tau...hu3..nnt aku cite la ttg tu..skrg xcited dpt ank sdare baru..now ank sdare aku dh 15 org dh..wah!!!!next yer duit raye br+ la..tp xpe..janji ikhlas..hu3..
Okies..aku cite sebe sket ttg g6pd nieh..
>> kekurangan enzim-glukos dlm bdn yg menyokong darah merah...
>> bleh hilang bile dh meningkat usia atau akan kekal slama-lamanyer...
>> elergik pd..ubat nyamuk..ridset..kacang botol & yg lain2
>> elergik pd ubt2..so verytime sakit mmg kene btau doktor yg bby ade g6pd so doktor akn tau ubt ape yg bleh & x bleh...

hrp2 bby k.cik slmt..skrg kene tahan kat ward 4 hari..k.nyah said ...doctor will take bby blood everyday from his tumit kaki..bunyi cam sakit & ksian..tp kene buat jgk...

X sabar nk blik raye haji nie nk tgok bby k.cik..she said die akan berpantang kat kg...

end

0 comments: