Wednesday, April 21, 2010

Ckp x mo..tp pastu musti teringin plk....

Salam

entry-selera ape nie???

Last sunday aku & hata lunch kat umah k.nik..aku bwkkan sup cendawan busut from kg...pastu wat sambal belacan ikan bilis..k.nik plk wat nasik kerabu..pergh...bertambah2 kiteorg 1 fmly mkn..ek3...

pas abih mkn lepak2 jab..sambil lepak bcerita la ttg air soya...

soya itu la...soya ini la...boleh wat bby cerah kal mnum time peknen la..mcm2 lg..
pastu aku terlepas ckp..(terlepas ke???)..dh lama gilos aku x mnum ar itu...x tergerak plk rase nk mnum kcuali taufu fa...itu mmg aku suke..ek3

then mlm td g mkn kat pakli..(sbb aku x larat nk g mkn jauh2..penat)..lalu la uptown danau kota nie..ade plk org jual air soya..tetibe terlintas.."nk bli air soya la pas mkn nie kalo x kenyang"...pastu plk time mkn ns lemak td, aku nie x pnah2 la mkn nasi lemak dgn ikan bilis goreng yg slalu kdai2 bagi..skali tadi time mkn..aku plk rembat tuk hata..die pon pelik smcm jer..apekeheynyer la bini aku nie..xpenah2 mkn skali mkn,, dgn meal die pon aku rembat...ek3...mmg kalo bleh tiap kali bli nasi lemak aku akan ckp "mcik xyah letak ikan bilis dgn kacang yer..."..aik2..ape cer? ckp xmo / xde selera tgk pon..tp skali pandang sudah rase mau rase...ek3

lately..pantang aku ckp "xmo mkn la mknn nie" atau.." x tergerak plk rase nk mkn mknn itu"...
kompom pas 2 / 3 hari aku akan rase terliur giler dgn mknn tu...nk mkn sgt2..

from now onwards...aku kene behavekan molot nie..jgn celupar sgt..ckp x mkn itu x mkn ini..kalo xmo pon senyap jer...jgn kecoh2 even dgn hata..ek3...

pelik jgk dgn perubahan badan aku skrg nie..tapi xpe la..janji ade selera nk mkn...slagi Allah bukak selera/nafsu mkn aku...mkn aje la..aku bersyukur sbb dpt mkn mknn yg aku jarang sgt mkn..baru tau rase die mcmane...kikiki...







end

0 comments: