Saturday, May 29, 2010

Penangan Na O Mei...


Salam..

entry-carik baju baru..hu3

skrg nie aku tgk kat uptown or booth2 thai byk jual dress2 fashion yg na o mei nie pkai..nmpk mcm mnarik je kan??pd mate aku la..hu3..mmbr blogger pon ade jual jgk dress nie..

teringin nk pkai sbb badan aku dh smakin hari smakin mulat..ek3

so plan next month..yg tggl bbrp hari jer lagi nie nk bli la 1 dress nie & try..pastu bli kain cotton sndiri kat nagoya ker..kamdar ker..pastu soh my k.cik / k.yang buat dlm 3..4 lai lagi..huk3..gile kentang pny org..ek3

smlm off day..pas smyng jumaat g umah k.nik..igt nk g jln2 sbb sume cuti kan..skali x jadi da...hujan turun berlumba2 lebat giler..so melepet la kami kat umah k.nik jer..hu3..pas maghrib aku & hata tumpang kete k.nik g pasar mlm kat putrajaya percint 2..mmg mcm2 ado..dr brng segar smp la baju2 & tudung..hu3..

jenguk lagi baju na o mei..ikot kan nafsu nk bli jer trus..tp dsebabkan kaler die x brp mnawan..so aku jus usha2 aje la..ho3..pastu plk skrg kan pames dgn kain cotton yg nipis skit tu..corak2 pon ok jgkla..skali dekat dgn timbun2 kain psng tu..tukang jual dh promot.."hahhhh..kak..kain nie spsng rm30..yg ade jalur2 gold nie kite bg rm35..ho3..tergugat siot!!!!!...tp aku dh janji dgn k.nik next week insyaAllah kalo xde ape2 kami dtg lagi & THAT TIME IS BORONG TIME..har3..selendang pon aku tgk murah dh skrg..kalo dolu2 rm10..tp skrg dh trun smp rm8 je sehelai...tkejut jgk la..nmpk sgt aku dh lama x berkecimpung dlm bidang tudung lilit2 nie..ek3...

bkn ape..buat mase nie rasenyer ade la skali 2 je pkai pesen tudung lilit2 nie..tetibe je rase mls nk mlayan lilit2 nie..tetibe rase leceh giile...tetibe rase mcm nk pkai tudung yg sarung jer..x pyh nk lilit2..ho3..gile pemalas aku skrg nie..hu3..


kaler baju nie mcm menarik jgk..kalo bli kain & jahit pon ok jgk..ek3..hrp2 order k.cik x full so smpt la aku msok line...ek3


nie la penangan na o mei...hak3






end



0 comments: