Thursday, November 11, 2010

Mcm2 cerita...

Salam

Entry: rase lega giler..

Haihhh...lamanyer x update blog nieh sejak smp kg..byk gile2 cite nk update tp if update gune bb nie feel die kureng sket sbb x bleh attach pic byk2 ikot suke hati...ek3

But 2day mmg gian tahap azgaban nk update..ek3

Kamis(4hb Nov) tghari aku, hata & ma dh smp kg..but hata x bleh tdo sini sbb kene htr ma to putrajaya sbb esknyer (jumaat)..ma dh blk klate..so tggl la aku dgn qaisara kat kg..but I'm so lucky sbb start dr kamis smp ahad rmai assistance yg tlg aku jaga qaisara..ek3

K.nyah tlg mnd n tuamkan qaisara pg dgn ptg..k.yong plk tlg amik & htr nenek bidan tuk urut aku 3 days direct..

Cite psl berurut nie..aku mmg tabik spring la dgn nenek tu..mmg layan gile die urut..mule2 perut, pastu kaki, tgn, blkg..last skali urut kepala..siap tny tang mane lg yg ade rase sengal2..ek3..last day die urut agak sakit sket tp x sesakit mane la sbb nenek tu naikkn peranakan aku..then aku plk sakit kat part pinggol..mmg berkerut2 muke aku time nk meniarap..so nenek tu bg la extra svc sket..pas urut baru rase lega gile...

Esk aku dh kene blk kl sbb nk htr beg g klate..kami blk klate on sunday morning naik kete k.nik..mane muat beg kami nk letak dlm kete tu sbb beg dieorg pon dh berjembik...ek3

Mmg lintang pukang pantang aku..mcm org bkn dlm pantang je ksane kmari..Tp nk wat camne..nk xnk kene jgk buat..redha aje la..janji semua yg kami buat dirahmati & berjln lancar...

Nnt a day b4 raye haji kami akan wat mjls cukur jambul qaisara..my MIL siap tempah nasi dagang lagi tuk mjls tu nanti..aku mmg akn jd cik puan berseri la tgk aje dieorg wat keje..sbb time skrg nie serius sumpah aku x bleh diri lama2..sakit siot tang jahit tu..gile lmbt nk baik..jenuh aku tggu
.
Alhamdulillah skrg aku dh bleh manage time table qaisara..die sgt behave at dis moment..so aku rase sgt cukup tido..ek3

Cumenyer aku still x berani lg nk mndkan die..spjng pantang nie pon my MIL, k.nyah dgn mak je yg mndkn..tp mak ade la tunjuk care2nyer..cume aku x praktikkan lg..ek3..seram siot..dh la tulang temulang die lembut2 blake..hrp2 kat kl esk aku dpt mndkn qaisara dgn jayanyer..ho3


Ok la..
Time to bf..
Free nnt aku update lg...

End
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments: