Sunday, January 09, 2011

achieve : naik buai Qaisara

Salam

entry : entry my bby

jom layan pic naik buai Qaisara time lps 40 hari yg lepas...
let pictures tell the story...hu3
Gotong Royong ....
bahulu disponsor oleh my sister..hu3
budak mulat yg dh mule mngantoksss...
mate dh kuyu sudahhhh....
Bdk yg sgt malu2 kucing same my hata...kikiki
time nie dh merengek nk tido...
orang laen yg naik buai...
bby besar plk yg join 2 bontot..kikiki
huhuhu...
my little comey is sleeping along the ceremony...
Simple buaian deco by my sis & BIL...
thx a lot to them..
nie adat org perak kot
bg duit time grup marhaban berdiri & bermarhaban...
money..money..money...
mcm nmpk x nmpk jer anak aku dlm buaian tuh...eh3


abih aje org bermarhaban...Qaisara dh jaga...time tu plk la elektrik kat umah & kampung xde..
terpaksa la bwk Qaisara ke beranda dapo...
She's wearing a baju kurung...aku x blikan gaun rambu ramba sbb terlebih excited nk tgk anak dara aku ni pkai baju kurung same kain dgn aku...kikiki
x lama mane pon pkai baju tu..ade la sejam 2 kot..pastu tggl kain jew...hu3

lps mjls sumedh pakat nk kelik blake...
so time nie mmg Qaisara dh lemau dh sbb sume org nk hug & kiss die..maklumla..dh lama xde bby gurl..ade bby boy pon dh beso dh..hu3

around pkol 3pm time nk siap2kn Qaisara tuk g perlis...
bantainyer die muntah byk gilos..tkejut aku...pastu terus die mcm weak...then dlm kete asyik tdo jer..poor her..tp nk wat camno..xkn aku nk halang dieorg pegang Qaisara...nnt org ckp aku kedekut anak plk..hu3


nie pic age Qaisara 40days...hu3







end

0 comments: