Saturday, April 09, 2011

Jgn buang merata2 bleh x???

As Salam

entry : 18sx..huk3

Smlm terpaksa ikot hata g maluri sbb seriau nk tggl berdua dgn my little Qaisara..ki3..so seawal jam 8.30am dh grk dr umah...

so smp umah dlm pkol 10.30am mcm tu..tetibe rajin nk masak...(b4 dis mls ke??x kot..ki3) so aku plan nk msk asam ikan mabong...on de way blk dr kedai top boss tetibe aku nmpk something yg sgt2 familiar...tkejut jab..pastu g kat kete amik hp & snap pic nie :
geli actually nk snap..tp nk snap jgk sbb aku rase mmg patut cite...
ape kes la ko buang mende nie merate2???
ni kat kaki lima jln aje ok...dpn umah org...
aiyooo!!!!jijik btol la dieorg nie...kot ye pon mende tu dh x muat ker...besi dh tercabut 1 ke??..tali dh longgar ke..(sbb bli hok yg x bleh nk tukar tali tu..)...buang la kat tmpt yg closed sket...nie ko campak aje dlm plastik sampah pastu lempor kat kaki lima jln dgn hrpn esk pg2 lori DBKL hangkut so no one will expect u buang that thing...tp ko ade terpikir x nk mnunggu ke pg esknyer tu brp jam??? igt hanjing2 tu x selongkar ker plastik tu??ko igt hanjing2 tu nk kokak ker mende kamu tu???hak tui!!!!

kalo org nk pedajal senang gile ok..di jampi2 nyer mende kome tu...kang beso sblh kang..ha..hambik kome...baru padan dgn muke kome...

btol2 xde sivik...

aku x paham dgn manusia2 yg mcm gini...
kadang2 aku ternmpk bkn setakat mende kat atas nuh...mende lain pon ado...yg internal2 jgk la...

dh maleh nk ngomel pjng2...
u pk la sndiri...hu3



end

0 comments: