Wednesday, May 11, 2011

Mom & Baby Expo - 6-8 May 2011

As Salam

entry:ade tuah jgk aku nie yer???

story aku hampir lupe nk bercerita...huk3

mmg aku dh spend duit tuk expo kali nie mcm yg aku cite kat entry lepas2...mmg rase x puas membeli kat sane...sbb mmg rambang mate...lps settle membeli..sedar2 kat tgn dh ade 3 beg dh...tu x kire beg kecik2 dlm beg yg 3 tu...huk3
entrance...time nie sgt berkobar2 nk melangkah masok...ki3
kalo register kat sini...nnt dieorg akan bg kupon
tuk redeem bag yg penuh dgn voucher & free gift...
lagi la aku suke..keh3

b4 blk aku tergerak nk pegi skali lg booth nestle cerelac nie...so isi form gitu gini..then dieorg mnt dgr sket mini information dr pakar pemakanan nestle...lps ceramah tu ade la Q&A...siap bg brngan nestle tu lg...
si hata yg gile tekun dgr penceramah tu briefing...
nie la die penceramah tu...
kalo korng nk tau...
time Q&A aku dpt jwb soklan die dgn betol...
so aku dpt la tin nestum yg kat dlm tgn die tu...har3
berbaloi dgr ceramah sambil dpt gift...
x yah bli nestum tuk Qaisara..ek3

lepas puas round2 kat dua2 exibition hall nie..aku dgn hata decided tuk blk sbb lps nie hata kene amik my BIL kat nilai plk...

puas hati aku sbb dpt bli brng2 Qaisara...

smlm aku bershopping lg sket baju tuk my Qaisara...baju harian aje sbb skng cuace kan mcm panas smcm jer...so baju2 t'short mcm x sesuai sbb umah aku nie walaupon pancaran matahari x kuat masuk umah..tp bahangnye tetap terase..umah ni nan ado air-cond..so aku blikn la baju harian Qaisara yg lubang...ok la kan???janji berbaju & walaupon berbaju pengairan udara dlm badan my Qaisara smooth...ek3

brshopping pon sbb ade org byr hutang..ek3


aku kayo!!!!!!!

siap berangan dh kalo ade pitih lebih nk bli mesin jahit...ek3


end

0 comments: