Monday, September 12, 2011

kemana menghilangnyer semangat itu???






As Salam

entry: its gone...

Utk sekian lamanyer...baru skrg aku sedar...kemana menghilangnyer smangat photograhy aku???

lps aku dpt tau ade +ve peknenkn my Qaisara..trus smngt itu hilang...terbang melayang mcm si layang2 yg terputus talinya...semangat yg hilang & melayang tanpa ade yg mngaitnyer kembali utk diatur perjalanannyer...(ewah2 ayat..)eh3

aku igt lg..mule2 dunia DSLR mnular kat kalangan org2 sederhana mcm aku..sume addict giler dgn DSLR...smpkn bdk sekolah menengah pon dh bleh pkai DSLR...

dulu2 aku nie mmg gile DSLR..so sbg beginner aku pon bli la DSLR yg user friendly...
then lps deliver..aku & hata rase mcm nk try yg lebih advance dgn result photography yg lebih best...so kami decided tuk jual A200 & kami bli plk :
mmg result dr DSLR nie mngagumkn...smpkn bdk opis aku ade yg mcm terkesima sbb aku bli D90 nie walaupon DSLR dieorg lg power & hebat dr D90...yer la..so far aku la yg 1st lady dlm netcare tu yg bako dieorg tuk bli DSLR...ek3

but bile my Qaisara makin membesar..semangat tuk blaja lebih dlm dlm field photography nie makin tenggelam...aku xtau mane mnghilangnyer semangat tu..dulu2 aku la pelanggan setia yg bli magazine2 DSLR sbb aku rase dr situ aku bleh blaja improve knowledge aku ttg photography..sbb magazine2 tu siap btau nk amik pic nie gune brp af & shutter speed...senang aku nk igt.. =)

Dan skrg aku suarakn plk hasrat tuk bli compact camera ajer...aku skrg mncarik compact camera yg FULL HD..so far yg aku dh survey ade 1 compact camera nie..mmg FULL HD..dr canon...rege pon mmg murah giler...time tu jgk la..canon announce buat SALE smp 27 SEPT nie...lagi la aku rase mcm mngelupur nk bli kan???

aku xtau knp tetibe terlintas kat fikiran nk kembali ke dunia compact camera...mgkn senang aku nk hangkut kemane2 kot..letak aje dlm handbag..x pon tumpang dlm bag my Qaisara... =)

tp dlm mase yg same..aku masih rase sayang nk tgglkn dunia DSLR...isk3




mcmane nie????buntu seh!!!!!!


end

1 comments:

Sire Johhny Deep said...

sama le ngan awok nie....
dslr... dah mula duduk sepi dalam drybox.... tengah mikir nak cari kompek satu gak.... la nie, apa2 guna henset jea......

canon tu leh tahan gak spec dia... mmg nice....