Thursday, December 15, 2011

Hijrah - Update...Dpt Restu...

As Salam

entry : alhamdulillah...

Baru sekejab td hata btau nk call my MIL & bg hint2 ttg penghijrahan kami...alhamdulillah dpt restu dr my MIL...cume kata MIL...aku kene carik keje kat tmpt hijrah baru tu nnt...die xmo aku jd housewife..sia2 je aku keje slama nie kalo at last x keje dlm umo aku skrg..sgt rugi...aku pon mmg mulai smlm dh giat mncarik keje kat tmpt hijrah kami tu...via email dah..skrg aku nk try direct ke HQ plk..tgk ade rezeki ke idak..kalo ade alhamdulillah..kalo xde aku akan usaha carik yg lain..

td aku dh mule kemas mane2 baju yg rase2 x akan aku capai dlm mase terdekat nie...penuh sudah beg beroda aku isikn...lemari pon mcm dh nmpk terang sket.. =)

aku berhrp yg hata dpt job printing buku dgn FRIM kali nie..
PIC nyer mngerah hata kalah cha ya nun alif...
then htr email berckp mcm org xde otak...
kalo ikotkn hati aku..mau aje aku reply email tu "BAHASA" kn sket diri die yg berckp mcm org x sukup kasih syng..tp bile aku pk nekad kami...aku advise hata....tahan aje la..nnt pulangannyer mgkn berbaloi.. =)




kwn2..doakan penghijrahan kami nie berjalan lancar yer... =)
amin...



end

0 comments: