Thursday, December 20, 2012

Mood Menjahit...Kembali!!!!

As Salam

entry : jakel..kamdar...nagoya...

Okies...
2day nk just nk update gambo hasil jahitan sepjng 2 hari x kelik KB...eheh

1st yg siap...

Baju my Lovely Qaisara...
Aku reka sendiri2 jer nie...tampal & tepek ikot dannnnn jer..haha
now aku jahit stok BESO...rase mcm serik plk jahit ikot ngam2 badan my Qaisara...nnt kejab je dpt pakai..silap2 x dpt pakai langsung..haha
 Gambo x clear sbb aku snap guna BB aku jer...eheh
 Nie plk kain cotton yg biase2 je aku bli kat nagoya...
just RM2.50/mtr...
aku bli 1 mtr for each kaler...
light blue + soft peach + black berpolka dot-kan pink pekat..huhu
jadi la kan???
starting...lg pun YES smp 2 JAN 2013 kan???eheh
 Ini la short & long pants my lovely Qaisara yg smpt aku jahit...
Nie semua balance2 kain cotton yg dulu...eheh
Yg ini special siketttttttttttt
(sbb menjahit nie smp patah jarum mesin aku sbb terlanggar ZIP..hoho)
Aku jahit guna kain cotton for inner & 100% felt fabric for the outer...
aku jgk try almost 7 kot jenis fesyen jahitan yg ada kat mesin aku tu..
saje je...nk tau hasilnya lagu mano...eheh
BUT...
aku terlupe la plk xde zip yg 10 / 13 inch..
so terpaksa la guna yg 7 inch jer...
dpt la beg yg bersegi empat tepat ini...haha


harap2 plan aku Allah makbulkan utk gi either 3 place above utk bli kain & meneruskan perjuangan mnjahit baju2 my lovely Qaisara...

Hata pun ade jgk sebut mnt tlg jahitkan 1 helai baju harian utk my MIL...huhu


end

0 comments: