Friday, December 28, 2012

Shopping Baju Harian...

As Salam

entry : 4 my lovely Qaisara

Memandangkan org lain akan / sedang berpusu2 membeli brng sekolah anak2..aku pun ade jgk terselit n menyelit antara dieorg..it's not because of aku nk bli brng2 sekolah my che mek..tp my MIL said baju harian my Qaisara dh xde rupe baju dh..dh mcm pakai baju belas ehsan org..haha..sedey dowhhhhhhh

Bukan la teruk sgt..it just t'shirt yg aku borong kat jucso dulu leher bajunya udah kembang...my Qaisara nie kalo tibe angin taufan mmg suke sgt keluarkan tgn ikot leher baju..konon2 nk buat perangai...so mmg harus la leher baju tu akan mengelebeh smp ke bahu..idak ke kesian bebenor nmpknyer...haha

So hari rabu aku ajak hata gi sogo...dpt rembat 2 helai je sbb time is too limited...then smlm gi jusco AU2...rembat lg baju longgok JBABY..ok la kan??setakat nk pakai hari2..bkn bwk gi jln pun..huhu..then singgah pasar mlm..tetibe aku rase mcm berkenan plk gaun ana muslim / little mermaid jenis kain licin yg rm10 sehelai tu...hoho..rembat 1..smlm smp umah nk kemas2 beg utk blk KB AGAIN 2NITE...tgk2 dh ade 8 helai dh baju baru my Qaisara....terus btau hata STOOOPPPPPPP utk this month shopping baju anak...sambung next month plk...haha (kalo ade duit lebey la..)

Ni pun kain cotton yg bli kat nagoya hari tu x jahit lg..nnt kalo dh siap bertambah lg la baju my Qaisara...ok la kan...aku nie kire brsyukur la gen menjahit mak ade dlm bdn..haha..even masih merangkak mengesot mnjahit..tp jadi la jgk..haha

Ade plan nk buat baju sndiri..tp masih 40/60 haha


body buat keje...tp mind dh on de way ke KB...stop buat keje jab...eheh

end

0 comments: