Wednesday, August 28, 2013

Mimpi Yang Panjang...

As Salam

Entry : Mimpi Meletihkn..

Hhhmmm...
Mlm td/dinihari tadi aku rase mimpi aku nie panjang sgt...
Mase my Qaisara mintak susu aku bgn sekejab then tidur semula..mimpi tu boleh brsambung plk...

Masa azan subuh aku dgr...bgn amik HP dekat Hata yg terpaksa tidur di tepi katil sbb katil dh dikonker oleh che mek..aku pun tidur hujung katil je..kiki - snooze jam 10minit...

Lps azan...org iqamat..lps tu..mimpi bleh sambung semula & terbantut...alarm pun bunyi
Badan rase penat sgt...rase letih mcm baru blk dr brjalan jauh...

Tapi aku x igt sebutir habuk pun mimpi aku td...

Pagi td mase dlm kete ke taska my Qaisara aku rase pening2 memikir..kemana la ROH aku nie pegi mlm td???Jauh bebeno perjalanannya smpkn aku rase penat yg amat..badan rase berat je nk bangun...


Apesal aku boleh x igt aku mimpi ape mlm td??
Pdhal mimpi tu siap bleh brsambung2 plk tu...

Musykil....


end

0 comments: