Monday, November 18, 2013

Tinggal 1/2 jer lagi...

As Salam

Entry : Lapang sikit...

Alhamdulillah start mggu ni kepala ni rasenye dah bleh diringankn sikit dgn hal keje dari yg sblm ini...huhu

B4 this aku kene handle 4 org pny job termasuk keje aku...skrg 2 org dah lepas...1 org ni...aku tgh share dgn head of HR sbb skrg opis tgh cari candidate yg ade experience dlm admin...actually HR ade offer this title pd aku..tp aku masih x yakin dgn kebolehan aku dlm handle hal2 admin..6 bulan mane cukup nk belajar ttg admin??selama ni pun aku buat yg BASIC sajo...penat plk rase kalo nk belajar semula..sia2 plk rase 5yrs experience dlm CS..huhu...

Bkn xmo kembangkn kerjaya..tp..hhmmm..biarlah rahsia...haha

Alhamdulillah skrg dieorg tgh mncari candidate yg bertuah...kiki...

Lapang sikit ruang fikiran aku...kiki

Aku hrp2 by DEC ni dpt la aku serahkn 1/2 lg badan ttg kerja2 hal admin ni...kiki

Once aku dah serahkn segalanya yg aku handle skrg pd admin (even x byk mane)..bleh la aku start blk job upload content aku yg dh terbiar 2 bln lebih tu...kesian my content team...kiki



Doakn yg terbaik utk aku ye kwn2..huhu..



End

4 comments:

JunAina said...

Bila kena tanggung kerja org lain selalu kita rasa stress bertambah stress bila tiada ucapak terima kasih sebagai penghargaan bukan minta bayar pun.

Farah Waheda Wahid said...

ok, saya doakan segalanya akan dipermudahkan dan doakan yang baik2 untuk sahabat saya yang sorang ni... ^_^

Cik Itah said...

insyAllah bole tu.. :)

thisni3za said...

TQ all...thx for your support...