Wednesday, March 19, 2014

Brands - InnerShine

As Salam

Entry : SALE

Hari tu kat cafe opis Brands buat SALE..biase 1 kotak dlm rm20++..but that day dieorg jual rm20/box dgn syarat min beli 2..ok la kan?..sementara duit ada, aku rembat smp 4 box..huhu
Boleh pilih nk jenis ape jgk..
Aku amik 1 box pati beri...nak try..huhu

Dulu, lepas je bertunang(end 2007), aku terus start minum InnerShine Pati Prun ni (dulu packaging lain..xde Camu-Camu)..Konon2 nak berseri2 la time kahwin nanti..kiki..Alhamdulillah kulit jadi ok & OTAK MCM CERGAS aje..huhu..

Lepas kahwin terus lintang pukang minum..over je..kiki..Skrng InsyaAllah kalo ade rezeki lebih nk keep continue minum smp la aku mampu nk minum ephyra..kiki

Rezeki lagi bile my BOS bagi ini plk pada aku :
InnerShine RubyCollagen..

Harap2 semua ni memberi kesan yang positif kulit aku...
Harap2 ade rezeki nak try Ephyra yang mmg dh fames skrg ni...huhu




End 




1 comments:

Syamimi Saad said...

sy xpernah minum ni.. heehe