Monday, April 07, 2014

AQUARIA KLCC

As Salam

Entry : Weekend tgk ikan beso!!!

Smlm, sengaja nak bwk che mek g tgk ikan dekat AQUARIA KLCC..

Che mek dah start kene tiket :

Dewasa : RM38
Kanak2 : RM28

So x yah cite byk..layan aje la gambo ye..hoho
Memula smp..
Che mek ni takut2 sbb the fish is SO BIG & CLOSED..
hoho
Menjamu mata anda..kiki
Tricky painting...
Eh ye ke???haha

Masa OTW ke Aquaria tu nmpk org ramai dok posing brgambo tepi dinding..sekali tgk ada ini...

OTW balik kami plk mcm org2 sebelum ni..haha..

Layanknnnnn...

Lepas ke Aquaria, plan nk mkn dekat Ulu Kelang...tapi jalan JAMMED plk..last2 smp umah je che mek dh tido & terus order dkt mamak je utk lunch treat..hoho

Jadi la...dpt jgk che mek tgk ikan beso2...smlm, lps bgn tdo, duk la pot pet pot pet bercerita ttg IKAN BESO...mujur la x mengigau..kiki


Macam aku dulu, mase my k.yang kahwin, aku pi join org kg tgk my abah sembelih lembu utk buat lauk kenduri, malam tu smp 10 mlm berikutnya...amik kau..aku mimpi my k.yang kene sembelih mcm lembu kene sembelih..siap menangis2 & mengeletar aku tgk..Start dr situ, smp skrg aku x berani tgk binatang yg bertubuh bersar dari aku kene sembelih...mengelak lebih bari dari mengubati..kan??kiki


Korang ade ape2 experience x?



End

0 comments: