Monday, August 11, 2014

Tertinggal Cite 7-Syawal...

As Salam

Entry : Pengkalan Kubor & Wat Photivihan

Banyak sgt nk cite..Sampai tercicir cerita 7-Syawal aku..haha..Ok..Jom sambung..kiki

Ahad, Semua staff baik gomen / private dekat kelate ni dh start keje..Tapi aku & Hata hasut my BIL utk TAK PEGI kerja on that day sebab kami nak g makan ayam serati dekat Pengkalan Kubor..kiki

Sampai sane kebetulan kedai tu baru je 1st day bukak selepas cuti raya..Maka lauk ayam serati & gulai lomak telur itik nan ado...Xpe..kite makan la gulai ayam dgn ayam kampung goreng..Layan..bertambah jgk makan..hoho

Then singgah di DESTINASI WAJIB tiap kali pegi Pengkalan Kubor..Harus la GATE MALAYSIA dengan TAK BAI...x sedar perabih smp 3 angka $$$ dekat sane...kiki..Siap beli NARITA, KUALI, SELIMUT, TUALA...Tetibe rase mcm baru nikah pulak segala barang asas nak diborong...Kebetulan next week In Shaa Allah my Kak Cik nak dtg KL, so beli la NARITA yang baru...huhu

1st Time masuk kedai jual mcm2 yg FREE DUTY dkt pengkalan kubor ni..kiki
PEPERO, DAIM, KUALI, COKLAT X IGT NAMA..huhu

Lepas membeli, my BIL plk ajak g tmpt nak amik gambo...gi tempat dulu, (cari la dkt entry 2008/2009..haha) udah byk sgt dog..so pegi la tmpt lain...Makanya Hata bwk la kesini :

Sempat aje berselfie dgn ayah...Dah pandai posing pulak tu...kiki...Time ni aku x turun pun dari kete...Sebabnya tetibe lutut aku rase geli..gerun tgk yg terbaring tu...BESAR kot...kiki.. 
My Qaisara with her cousin...

Tak lama pun dekat sini..adelah dlm 15 minit kot...kiki

Lepas tu balik rumah...Dari dlm kereta lagi aku dh tersengguk-sengguk...ternganga-nganga nak menyampaikan ke rumah...hoho


Ok..Itu je entry tercicir aku..kiki




End

0 comments: