Tuesday, September 30, 2014

Oh Gusi!!!

As Salam

Hi All...Dah 4 hari x hupdate blog...Kesian blog aku..kiki

To my other 4 winner, aku mintak maaf byk2 ye sebab lambat nk pos hadiah korang. In Shaa Allah by today aku paksa diri utk pos..Ke-busy-an yang melanda menghalang aku utk pos..Ditambah pulak dengan resepi diatas..

Start hari khamis lagi gusi aku dh start membonjol..Tapi aku abaikan sebab TAK SAKIT..Tapi bile tibe JUMAAT, bengkak tu mcm makin meriah pulak membonjol..So blk kerja, terus g klinik..Doctor ckp gusi aku dh kena infection..sob..sob.sob..

Jumaat malam tu pulak, pkol 11pm my BIL smp Skypark..Kami blk rumah dulu siap2 sebab aku dh ting tong sebab mkn pain killer...Tapi nak tak nak gagahkn jugak badan melangkah kaki masuk ke kete..Tak harap aku Hata g airport berdua aje dgn che mek..So che mek duk seat depan, aku landing dkt seat blkg..

Sabtu, Hata plk ajak g Kenanga Mall sebab nak mncari barang sikit...
Che mek saya....

Tapi, barang yg dicari nan ado..Yang ado..Aku dapat sepasang baju yg hampir sama warnanya dengan kaler baju che mek...Melayang pitih..hoho
Nampak tak KEMBANG-NYA pipi aku tu????
Sakitnya yang amat!!!! Nak nganga mulut tu terkial2 meng-ejas pipi..Memula aku pelik kenapa dh telan antibiotik pun mcm x jalan...Tapi, sabtu malam ahad tu, Alhamdulillah bengkak tu dh hilang..Bengkak pun dh susut..Xde la menyerlah sgt...

Mgkn hari rabu ni, lps keje baru g clinic semula sebab antibiotic pun dh habis..So rabu tu, aku g clinic utk HABISKAN CERITA GUSI aku ni..Samaada ADA GIGI yg TERPAKSA dicabut or ada cara lain...Leceh la udah besor2 gini nk g cabut gigi...Aduhhhh..huhu




End

3 comments:

Asha Lya said...

Aduiiii skit gigi la x blh thn

Mn said...

mmg sakit bila gusi bengkak...mass pun pernah kene masa last day puasa hari tu dua-dua gusi bengkak kanan kiri seksa nya.... hikhik... btw untuk simple gift utk 1st batch mass belum dapat lagi... hikhik

Unknown said...

Cuba amek Bcomplex sbg alternatives kepada ubat tahan sakit.in shaa ALLAH, berkesan